Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK

Service

Service

Tijdens het Nationaal Congres Gastvrijheidszorg 2016 in het Beatrix Theater in Utrecht heeft Bos-en Meerzicht 4 sterren behaald. Bos-en Meerzicht, een ouderenzorg organisatie in Oudemirdum, waar gewoond kan worden met zorg maar waar ook een dagverzorging, tijdelijke opvang en zorghotel is gevestigd, deden dit jaar voor de tweede keer mee in de categorie Verpleging en Verzorging. Vorig jaar behaalden zij 3 sterren.

Het sterren systeem is een waarderingssysteem voor de kwaliteit van de gastvrijheidszorg. Het doel is de kwaliteit van cliënten en patiënten te verbeteren door het stimuleren en uitdragen van goede gastvrijheidszorg.

Gastvrijheid in de zorg bevat meer dan alleen gezond eten en een prettige ambiance. Bejegening en dienstverlening aan bewoners en patiënten zijn steeds meer de graadmeter geworden van hoe gastvrij een zorglocatie werkelijk is.

Bos-en Meerzicht heeft als missie “het leveren van zorg met een gouden randje”, deze winst van 4 sterren is een mooie beloning op wat we doen en wie we zijn. Met elkaar staan voor warme en professionele ouderenzorg!

Medewerkers in het service team zijn werkzaam in de huishouding, verzorgen de ontbijtservice, zijn werkzaam als kok of als assistent van de kok, verzorgen de was, zijn gastvrouw, werken als onderhoudsman! Werken in het service team is veelzijdig en gevarieerd. altijd in het achterhoofd dat we dienend zijn aan de bewoners en gasten met als doestelling te gaan voor zorg met het gouden randje!

(bron: balkster courant  november 2016)